085 - 201 59 59 vandaag 9.00 - 21.00

Klachten

Ons team doet haar uiterste best om je bestellingen en vragen zo goed mogelijk af te handelen.
Mocht je toch een klacht hebben, maak dit dan zo spoedig mogelijk kenbaar aan onze klantenservice.

Via e-mail:
info@suitsyouwell.nl

Nederland:
Telefoonnummer: 085 - 201 5959 (7 dagen per week bereikbaar van 9.00 tot 21.00)
België:
Telefoonnummer: 03/7470022 (7 dagen per week bereikbaar van 9.00 tot 21.00)

WhatsApp: +316-26881717 (Geen spraak/geen SMS, ma-za van 9.00-17.00)
Niet bereikbaar? Stuurt u in dat geval een e-mail met uw vraag.
Op werkdagen wordt e-mail binnen 24 uur beantwoord.

Wij zullen je klacht in behandeling nemen en een passende oplossing aanbieden.
Je ontvangt snel maar uiterlijk binnen de 2 weken een inhoudelijke reactie van ons.

Als je klacht gaat over het niet beantwoorden van e-mail, verzoeken wij je er ook een telefoonnummer bij te vermelden.
Het komt namelijk voor dat een e-mail in een SPAM-filter terecht komt of een verkeerd gespeld afzenderadres bevat en het antwoord op uw vraag dus niet verzonden kan worden.
In dat geval kunnen wij telefonisch contact met je opnemen.


Defecten of mankementen (garantie):
Voor al onze artikelen geldt de wettelijke garantie.
Dat wil zeggen dat een product datgene moet doen wat je er in alle redelijkheid van kan verwachten.

Indien een van de artikelen een defect of mankement heeft neem dan eerst contact op met onze klantenservice.
Dit dient bij voorkeur via e-mail te gebeuren en vergezeld te gaan met een foto van het mankement of defect.
De klantenservice kan je adviseren wat we hier het beste mee kunnen doen.
Het komt regelmatig voor dat er geen vervangend artikel voorhanden is en dat een andere oplossing volstaat.

Als met je wordt afgesproken dat het artikel mag worden teruggestuurd, vermeld dan duidelijk op de pakbon die je mee terug stuurt, dat het om een artikel met een defect of mankement gaat.
Hiermee wordt voorkomen dat het artikel per ongeluk aan iemand anders verkocht kan worden.

Ook als je het artikel al hebt gebruikt en er ontstaat een mankement dat niet aan het gebruik te wijten is, kan je uiteraard contact met ons opnemen.
Wij zullen dan proberen om tot een passende oplossing te komen.


Geschillencomissie Thuiswinkel:
Suits you well is aangesloten bij het keurmerk Thuiswinkelwaarborg.
Dit betekend o.a. dat je klachten over/geschillen met ons ook kunt indienen bij de geschillencommissie Thuiswinkel.
Dit kan je doen via: www.sgc.nl
Tevens kan een klacht voorgelegd worden aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Klantenservice:
info@suitsyouwell.nl
Nederland: 085 - 201 5959 (7 dagen per week: 9.00 - 21.00)
België: 03/7470022 (7 dagen per week: 9.00 - 21.00)
WhatsApp: +316-26881717 (Snelle, korte vraag. Geen spraak/geen SMS, ma-za van 9.00-17.00)