085 - 201 59 59 vandaag 9.00 - 21.00

Veel gestelde vragen

Contact

V Hoe kan ik jullie het beste bereiken?
A

De beste manier om ons te bereiken is door een e-mail sturen naar info@suitsyouwell.nl 
Wij streven ernaar om deze binnen 24 uur (op werkdagen) te beantwoorden.

Eventueel kunt u tijdens de volgende tijden bellen naar onze klantenservice:

  • Nederland: +31 (0)85 - 201 59 59
    7 dagen per week: 9.00 - 21.00

  • België: +32 (0)3 747 00 22
    7 dagen per week: 9.00 - 21.00

  • WhatsApp: +31 (0)6 26 88 17 17
    Geen spraak/geen sms, ma - za van 9.00 - 17.00
V Hebben jullie ook een winkel?
A

Ja, wij hebben een winkel. Deze is gevestigd in Ede. Je kan hier zonder afspraak terecht tijdens onze openingstijden. Zie voor openingstijden de pagina winkel.

V Hoe stuur ik jullie een WhatsApp?
A

Voeg het nummer 06-26881717 toe aan "Contacten" op je telefoon. 
Je kan je vraag nu sturen via WhatsApp.
Dit nummer is alleen beschikbaar voor het versturen van een WhatsApp.
Dit nummer is helaas niet voor telefonische vragen of SMS te gebruiken. 
Bellen kan via ons telefoonnummer: 085 - 201 5959.
Een WhatsApp vanuit België stuur je aan: +316-26881717.

Bestellen & betalen

V Hoe kan ik betalen?
A

Er zijn diverse mogelijkheden om te betalen:
- iDeal
- Afterpay - Achteraf betalen (NL en BE. Hou hierbij rekening met 0,75 transactiekosten).
- Creditcard
- Paypal

- Mister Cash (alleen België)
- Zelf overschrijven via bank


V Wat zijn de verzendkosten?
A

De verzendkosten zijn GRATIS voor verzending binnen Nederland bij een bestelling vanaf € 29,95,-.
Indien het bestelbedrag lager is dan € 29,95, rekenen wij € 1,95 verzendkosten.

V Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?
A

Nee, dit hoeft niet. Je kan bij ons een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken. Alleen heb je dan niet de mogelijkheid om zelf de status van de bestelling te bekijken.

V Hoe kan het dat ik geen bevestigings e-mail van mijn order ontvang?
A

Meestal is het dan zo dat er een tikfout in het e-mail adres is gemaakt. Wij kunnen je dan geen e-mail sturen voor de juiste afhandeling van de bestelling. Indien je dit zelf constateert, stuur ons dan een e-mail met de juiste gegevens. Ook kan je de SPAM-filter van je e-mail provider naklijken op "ongewenste" berichten.

V Kan ik passen?
A

UIteraard! Je kan de opgestuurde bestelling passen. Als het niet past, kunnen de artikelen geruild of retour (binnen 100 dagen). Je bent ook van harte welkom in onze winkel om te komen passen.

V Zijn jullie prijzen incl. of excl BTW?
A

Alle prijzen die op de site staan, zijn incl BTW.

Levering

V Wanneer wordt de bestelling verzonden?
A

Wij verzenden op alle werkdagen. Alle bestelling waarvan voor 11.00 uur de betaling is voltooid of is gekozen voor betaling via acceptgiro worden dezelfde dag nog verzonden. Hou er rekening mee dat als je zelf via de bank overschrijft, het bedrag later bij ons binnen is.
Je ontvangt een e-mail (eventueel met track en tracelink) als je bestelling is verzonden.

V Wat zijn de verzendkosten?
A

Nederland:
De verzending is GRATIS bij een bestelling vanaf € 29,95.

Indien het bestelbedrag lager is dan € 29,95,-, rekenen wij € 1,95 verzendkosten.


België:
De verzending is GRATIS bij een bestelling vanaf € 49,95.

Indien het bestelbedrag lager is dan € 49,95,-, rekenen wij € 2,95 verzendkosten.

Retourneren

V Kan er geruild worden?
A

Nee, helaas kan er niet 1 op 1 worden geruild. Het beste plaats je een nieuwe bestelling voor de gewenste artikelen en stuur je pas artikelen terug zodra alles binnen en in orde is. Op deze manier kunnen ook, indien nodig, artikelen van verschillende orders in 1 retour pakket. Volg hiervoor de stappen die beschreven staan onder klantenservice: "Retourneren". De verzendkosten van de retourzending betaal je zelf.

V Mag ik iets retour zenden en krijg ik dan mijn geld terug?
A

Uiteraard kan je artikelen retour zenden en ontvang je je geld terug.  Wij hanteren een retour termijn van 100 dagen! Je betaalt wel zelf de kosten voor het retour zenden.
Volgt voor het retour zenden de stappen die beschreven staan onder klantenservice: "Retourneren".
Zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retour ontvang je het geld terug op je rekening.

V Binnen welke termijn kan ik iets retour sturen?
A

Je krijgt bij ons een retour termijn van 100 dagen! Heb je gekozen voor achteraf betalen? Hou dan wel de betaaltermijn van Afterpay in de gaten. Dit staat los van ons retourtermijn.

V Kan ik de artikelen ook in jullie winkel ruilen of terug brengen?
A

Ja, je kan artikelen in onze winkel komen ruilen of terug brengen. Neem hiervoor wel de bon van de betreffende bestelling mee.
Indien de bestelling vooraf betaald is, krijg je je geld terug (indien er voldoende in kas is, anders ontvang je het binnen enkele dagen op je rekening).
Als bij het bestelling is gekozen voor "Afterpay - Achteraf betalen" ontvang je geen geld terug. Eventuele nieuwe artikelen moeten dan ter plaatse worden afgerekend. 

V Mag ik meerdere artikelen bestellen om thuis te bepalen wat het beste bevalt?
A

Ja, natuurlijk mag dat! De artikelen die je niet wilt gebruiken kan je dan terug sturen zoals staat beschreven onder klantenservice: "Retourneren".
Je betaalt wel zelf de verzendkosten van de retourzending. Mocht je bestelling bij retour verwerking onder de drempel van €29,95 komen dan worden alsnog de kosten voor de heenzending (€1,95) in mindering gebracht op de retour.